Varmat merkit uskottomuudesta

listaa saa jatkaa

- eka tulee hyväntuulisuus, silmät loistaa (ihastunut)
- toistaa ja toistaa jonkun uuden ihmisen nimen jutuissaan
- kiinnittää ulkonäköönsä ja ulkomuotoonsa huomiota paljon enemmän kuin ennen
- alkaa käymään salilla
- ostaa uusia vaatteita
- sitten tulee erkaantuminen omasta puolisosta, vetäytyy itsekseen
- tulee ihme hermoilu kuvioihin, tiuskahtelee, äksyilee ja suuttuu helposti
- omissa maailmoissa (ei näe eikä kuule mitään)
- puhelin aina lähellä, äänettömällä - varjelee puhelinta kuin valtion salaisuutta
- viihtyy netissä liikaa
- aluksi seksihalut nousevat hurjasti
- työpäivät pitenevät, tulee epämääräisiä lyhyitäkin pyrähdyksiä "jossain", mitä nyt sattuu keksimään
- lopuksi haukkuminen, ylimielisyys, arvostelee toisen ulkonäköä, toinen ei ole hyvä missään,
- jos ottaa epäilykset puheeksi: toinen kiistää vahvasti (huom. vahvasti), reagoi kummallisesti (petätkö itse, kun epäilet, olet sairaalloinen- mustasukkainen)
-ihan viimeisenä korostuu taas täydellinen eristäytyminen kumppanista (suunnittelee tai jo toteuttaa suunnitelmiaan konkreettisesti)
- ei välitä pätkääkään toisesta

165

9351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksesta

      - ei kiinnostu lomasuunnitelmista
      - välttelee aiheita tulevaisuuden suunnitelmista
      - nukahtaa sohvalle eikä tule viereen vasta kuin aamuyöstä
      - ärähtely, vähättely, arvostelu ja välinpitämättömyys
      - tutkii ilmoituksia lomamökeistä ja asunnoista muka vaan mielenkiinnosta
      - työpaikan "pakko osallistua" iltamenot
      - ei ymmärrä miksi autosta löytyy tuntemattomien tavaroita
      - lähtee kioskille ym. kauppakäynneille mielellään vaikkei tavallisesti tee sellaistaja viipyy pitkään

      • huiluuu4678

        Siis joo, voihan noi joidenkin kohdalla
        Pitää paikkansa, mut minä olen ollut 9 vuotta kohta kihloissa/yhdessä
        Mieheni kanssa ja en ole pettänyt/
        Enkä petä ja sama juttu mieheni puolella. Mut noiden merkkien perusteella meidän molempien pitäisi pettää. Minä olen ruvennut käymään salilla, Miksikö no
        Haluun pudottaa painoo koska haluan
        Näyttää oman rakkaan silmissä hyvältä
        Ja miehenikin käy , käymme yhdessä.
        Ja silloin tällöin molemmat nukahtaa sohvalle ja tulee aamulla/aamu yöllä viereen nukkumaan. Ja meillä ei ole puhelimet vierellä. Emmekä petä vaikka nukumme välillä sohvalla :). Jokainen on välillä hyvän tuulinen ja lauleskelee ja välillä on pahalla päällä. Ja nykyään on älypuhelimet niin itsekin näplään vähän väliä ja pidän mukana tupakalla jne katson uutisia jne. Eli meidän pitäisi nouden mukaan pettää vaikkei petetä :)


      • Asia ja asiayhteys
        huiluuu4678 kirjoitti:

        Siis joo, voihan noi joidenkin kohdalla
        Pitää paikkansa, mut minä olen ollut 9 vuotta kohta kihloissa/yhdessä
        Mieheni kanssa ja en ole pettänyt/
        Enkä petä ja sama juttu mieheni puolella. Mut noiden merkkien perusteella meidän molempien pitäisi pettää. Minä olen ruvennut käymään salilla, Miksikö no
        Haluun pudottaa painoo koska haluan
        Näyttää oman rakkaan silmissä hyvältä
        Ja miehenikin käy , käymme yhdessä.
        Ja silloin tällöin molemmat nukahtaa sohvalle ja tulee aamulla/aamu yöllä viereen nukkumaan. Ja meillä ei ole puhelimet vierellä. Emmekä petä vaikka nukumme välillä sohvalla :). Jokainen on välillä hyvän tuulinen ja lauleskelee ja välillä on pahalla päällä. Ja nykyään on älypuhelimet niin itsekin näplään vähän väliä ja pidän mukana tupakalla jne katson uutisia jne. Eli meidän pitäisi nouden mukaan pettää vaikkei petetä :)

        ^ 'Piru on lukenut 'raamattua''.


    • kokemus tämänkin

      - "pusu sulle & läähätys viestit" kännykkään / sähköpostiin on joltain ihalilijalta / ex hoidolta joka ei tajua lopettaa ja kun oon niin "herkkä" en "raski" sanoa suoraan että EVVK...

    • Kokemusta on !

      Kaiken tämän listassa olevan voin allekirjoittaa. Oma vaimoni on ihastunut / rakastunut toiseen mieheen viime vuoden puolella ja kaikki nämä merkit stemmaa.
      Suhde jatkuu heillä edelleen ja näyttää tiivistyvän kovaa vauhtia.
      Lisäisin tähän listaan vielä huomattavasti lisääntyneen musiikin kuuntelun. Iskelmä radiokanava soi tautta.. " tykkäään susta niin et halkee " .. " kömmin sun vierees ".. näitä siis lähes tauotta radiosta. Sama kanava oli muuten viritetty autoonkin.. helvet.. sentään.

      ps. ihan vielä lopuksi lisään, että olemme nyt eroamassa.

      • Ihme toujua

        Toi on niin totta tämä musiikin kuuntelu ku olla ja voi. Onkohan kaikilla ihmisillä samat sydeemit, kun ne rakastuu. Ja köllöttelevät mieluusti omissa maailmoissaan.


      • Kokemusta on !
        Ihme toujua kirjoitti:

        Toi on niin totta tämä musiikin kuuntelu ku olla ja voi. Onkohan kaikilla ihmisillä samat sydeemit, kun ne rakastuu. Ja köllöttelevät mieluusti omissa maailmoissaan.

        Ilmeisesti tietty sama lainalaisuus näyttää pätevän erityisesti naisten kohdalla. Hullaantuminen tuhoaa monta suomalaista kotia turhan päiten, lapset kärsii ja puolisot juoksee hakemassa mielenterveyspalveluita. Jos asioista olisi osattu ajoissa keskustella ja käsitellä ei naistenkaan tarvitsisi juosta hakemassa lämpöä, läheisyyttä ja seksiä kodin ulkopuolelta nykyisessä määrin. Suomessa on hurjat avioeroprosentit ja ikäväkseni joudun omalta kohdaltani niiitä kohta lisäämään vaimoni hullaantumisen vuoksi toiseen mieheen.


      • Muunmuassanämä

        Lisäystä listaan:

        - puhelinliittymän yhtäkkinen vaihtaminen paljon puheaikaa sisältävään puhepakettiin, vaikka asianomainen ei erityisemmin ole ollut puhelimessa puhuvaa sorttia

        - innostuu yllättäen tanssimisesta, vaikka on aina arvostellut ja vältellyt sitä. Kuitenkin hänen työkaveriltaan vahingossa lipsahtaa kuinka on innostunut firman juhlissa tanssimaan koko illan. (vieläpä yhden ja saman naikkosen kanssa)

        - alkaa vältellä läheisyyttä ja hellyyttä julkisilla paikoilla, kun aiemmin ei ole välittänyt siitä, vaikka muut näkevät hellittelyä ja on itsekin halunnut suukotella ja pitää kädestä kiinni

        - kun firma/työpaikka/kaverit pitävät juhlia, joihin kutsu pitää sisällään myös seuralaisen, ei pyydä enää mukaan

        - on ennen pohdiskellut kriittisesti ja korostuneesti elokuvassa tai tv-draamassa esiintyviä pettämiskuvioita, mutta yhtäkkiä löytyykin vuolaasti ymmärrystä asialle

        - arvostellut voimakkaasti ja/tai suhtautunut huvittuneen välttelevästi romanttisiin komedioihin, mutta yhtäkkiä alkaa niiden suurkuluttajaksi

        - näkemykset muuttuvat yllättävään suuntaan. On aina hehkuttanut esim. luonnollisen kauneuden puolesta ja ei ole voinut ymmärtää esim. silikonirintoja, mutta yhtäkkiä täysin kaikesta irrallisena pitää puheen niiden puolesta

        - tavat muuttuvat yllättäen; normikeskiverto lihansyöjä, joka toki syö kasviksia, mutta yhtäkkiä liha on ehdottomasti ei (joo minun tapauksessani miehen salarakas oli silikonitissinen kasvissyöjä, sopivaa koomisuutta)

        - mielialojen nopea epäjohdonmukainen vaihtelu: ensin on niin avoin, eloisa ja virtaava kuin lentoon lähdössä ja kohta hetimmiten kuin maansa myynyt (eli kaikki menee syklissä sen mukaan vastaako salarakas heti vai myöhemmin viestiin)

        - ei lähde enää puolisonsa sukulaisten luo, vaikka kävi ennen siellä ihan aikuisten oikeasti mielellään

        - lähtee juoksulenkille, mutta palaa sellaisena, ettei ole ollenkaan hikoillut

        - palaa mistä tahansa eri vaatteissa, jopa eri alushousuissa (eikä siis ole käynyt treeneissä tms. mikä selittäisi vaihtumisen)

        - vieraat naisten alushousut pyykkimme seassa (todellakin sellaiset löytyi, oli luullut niitä minun alushousuiksi)

        - lakanoiden yllättävä vaihto kotona ja muu korostunut siivousintous, mitä ei ole harrastanut aikaisemmin. On yllättäen aivan selvästi siivonnut, mutta yrittää pitää sen salassa, saattaa jopa kieltää, vaikka imuri löytyy jostain ihan muualta. selittelee korostuneesti lakanoiden vaihtoa, vaikka eihän moinen asia mitään selityksiä kaipaa. Lakanat vain vaihdetaa ja piste.

        - etäisyys, epämääräisyys sen suhteen missä on ollut tai toisaalta outoja yksityiskohtaisia selityksiä asioista, joilla ei ole merkitystä

        - ennen kun hänen kaverit ovat soittaneet, he ovat puhelun päätteeksi pyytäneet lähettämään terveisiä sille kauniimmalle puoliskolle, mutta yhtäkkiä terveiset vaan loppuvat (tämä siis jos kavereille on kerrottu salarakkaan olemassa olosta)

        - haluaa alkaa käyttämään kondomia, vaikka muu ehkäisy on ollut käytössä ja on ollut sitä mieltä, ettei missään nimessä kondomia (haluaa varmistaa sukupuolitautien varalta)

        - päihteetön, mutta yhtäkkiä alkaa hienot viinit kiinnostaa

        - tarkoituksettomat korostuneet itsekseen huokailemiset


      • ssddafdafsadd

        Voi että. Tuttua.


      • Pettynytpetetty

        Omakin vaimoni on alkanut selittelemään kovasti ylitöitään ja pitkäksi venähtäneitä kotimatkojaan vaikka ennen ei pukahtanut sanaakaan. Sen sijaan saattaa kertoa ympäripyöreästi käyvänsä kaverinsa kanssa esim. ostoksilla ja sitten kun tulee joskus aamuyöllä kotiin niin menee heti suihkuun ja kun aamulla tiedustelen, että mikä kauppa on auki öisin, niin lopulta kertoo olleensa baarissa.


      • toinentuulapestyhyvin

        Olen ollut sivusuhteessa kymmenenvuotta, salamiehellä myös muita ulkopuolisia suhteita. Kun kuvioihin tuli yli 20 vuotta nuorempi nainen, minun alkoi pitää käydä suihkussa heti kun menin miehen kotiin. Tiesin kuka nainen oli, hänen suikuhuoneensa on kotiini menevälle tielle päin ja siellä alkoi palaa valo aamuisin aiemmin kuin ennen ja tosi usein öisin. Mies alkoi heti ekaksi nuuskia minua ja sanoi että tuoksun. Tämä ei ollut vaimoa vaivannut tähänasti. Mies aloitti tupakanpolton,nuorikkokin poltti, sillä häivytti muita tuoksuja. humalassa kysyi, kuinka kauan voin olla ja mainitsi nuorikon nimen joka on sama kuin vaimollaan. Näin ei ollut käynyt ennen.


    • Förbi

      - kännykkä vessaan mukaan.
      - menee ulos puhumaan kännykkään
      - ripset, kynnet ja hiukset pitää koko ajan laitattaa
      - postikuvastojen laskuja tulee alvariinsa
      - melkein puree jos istuu viereen silloin kun hän on tietokoneella
      - puhu seksijuttuja ja -vitsejä muualla kuin kotona
      - sinusta löytää virheitä oikein etsimällä

      Ensin lopettaa suuseksin sitten pitkät suudelmat seuraavaksi halailut. Yhdynnät muuttuvat harvinaisiksi tunteettomiksi suorituksiksi. Sitten sinun vieressäolosi alkaa ahdistamaan ja alkaa kyselyt et ootko onnellinen " no en v.ttu oo, ku kaiken lopetat yks toisensa jälkeen!". Toinen siihen " No onks täs enää järkee jatkaa sit?"
      Toinen hakee oikeutusta lähteä vieraan mukaan! Näin se menee..

      • Nähty on

        Tää on niin totta kun vaan voi olla !


    • 87y87y

      - ensin puheissa tulee joku työkaveri tulee esiin tämän tästä (suhdetta ei vielä ole mutta työkaveri kiinnostaa) ja yks kaks hänestä ei kuulu mitään (suhde ja sen peittely on alkanut)
      - pikkujoulut venyy
      - koulutus- ja muut muka työmatkat lisääntyy ja kestävät aina yön yli.
      - töihin et saa mennä vastaan etkä enää puhua puolisosi työkavereiden kanssa (etteivät käräytä)
      - lopulta työkaverit käräyttävät

    • petetyksi tullut

      - tyttöjen reissu

      - facebook kaveriksi uusi mies

      .. sen jälkeen alkaa aloituksesta tulleet jutut

      • etoleyksin

        juuri näin


    • VivecaTaanila

      - Uudet sukupuolitaudit kuvioissa.
      - Valtava seksinhimo.
      - Kehuu Libidollaan.
      - Ostelee kalliita loma-asuntoja.
      - Ajelee "öky" autoilla pitkin kaupunkia "muka tarpeellista".
      - Ostelee uusia seksi leluja ja hepeneitä.
      - Aloittaa alapään rentoutukset.
      - Kärsii ilmavaivoista ja selittämättömistä alapään kivuista.
      - Vihjailee aviottomista lapsista.
      - Piikittelee sukulaisia ja heidän seksi seikkailujaan.
      - Hakemalla hakee "hyvin varustettua" sex seuraa.
      - Käy räätälillä teettämässä pukuja "kun entiset ei sovi".

      jne jne.

      • Apua8

        Tämä lista kolahti, itseasiassa jo tiedän että mieheni on minua pettänyt. Luulin että seksin halu minun kanssa on oikeaa, mutta sekö liittyy tilanteeseen? Suhdetta ei tällä hetkellä ole ja mietitään miten jatketaan. Luulin vilkasta seksiä hyväksi asiaksi ja nautin siitä, mutta tämä lista mursi minut. Onko näin todellakin?


      • Näin se menee
        Apua8 kirjoitti:

        Tämä lista kolahti, itseasiassa jo tiedän että mieheni on minua pettänyt. Luulin että seksin halu minun kanssa on oikeaa, mutta sekö liittyy tilanteeseen? Suhdetta ei tällä hetkellä ole ja mietitään miten jatketaan. Luulin vilkasta seksiä hyväksi asiaksi ja nautin siitä, mutta tämä lista mursi minut. Onko näin todellakin?

        On. Seksi paranee ja se yleensä lisääntyy, kun kumppanilla on salasuhde. Todettu on.


    • Kokenut2

      Meillä en tajunnut sitä että hoki ihastuksensa nimeä kun se oli lempinimi ja sama kuin meidän keskimmäisellä pojalla. Epäilin jo joku aika sitten asiaa mutta kun etsin vääristä paikoista ja asioista niin tuli itselle paha mieli kun epäilin. Sitten kun asia paljastui niin en ikinä uskonut miten joka päiväisessä elämässä voi toisen suhteen hoitaa noin taitavasti. Mutta jatkaisin listaa että etäytyy puolisosta, lapsista, molempien perheestä, hankkii uusia ymmärtäväisempiä(nuoria) ystäviä, itkeskelee välillä, syyttelee jos sanot jotain siihenkin suuntaan, ei välitä oikeasti tärkeistä asioista(laskut ym.).

    • TämänKokenut

      Nuo kaikki pitävät paikkansa. Valitettavasti. Lisäksi voin sanoa, että naisen pettäessä ja ihastuessa kotona loppuu seksi kokonaan kun taas miehen pettäessä mies haluaa seksiä enemmän kotona kuin aikaisemmin.

      • täydellinen lista

        nämä kaikki merkit ovat kyllä niin tosia kun olla ja voi! Lähetetäänkö lista väestöliitolle???;D


      • Täysi kymppi !
        täydellinen lista kirjoitti:

        nämä kaikki merkit ovat kyllä niin tosia kun olla ja voi! Lähetetäänkö lista väestöliitolle???;D

        Täytyy myöntää, että tämä lista on harvinaisen täydellinen. Oma vaimoni on alkanut toiseen suhteeseen kolme kuukautta sitten ja lista on kopio hänen käytöksestään. Voisi oikein hyvin lähettää väestöliitolle.


      • TämänkinKokenut

        Jaa... Petturi-exäni taisi sitten olla poikkeustapaus mieheksi, koska juuri seksin totaalinen loppuminen kotona oli se viimeinen vahvistus aavistuksilleni. Eipä niitä kertoja muutenkaan paljon ollut, mutta loppuvaiheessa minä olin se aktiivisempi osapuoli ja miehellä "särki päätä".


      • Meillä taas loppui seksi melkein kokonaan kun mies alkoi juosta vieraissa.. ei minkäänlaista fyysistä kontaktia enään minuun ottanu/ota..


      • päiväpanot
        siinz_ kirjoitti:

        Meillä taas loppui seksi melkein kokonaan kun mies alkoi juosta vieraissa.. ei minkäänlaista fyysistä kontaktia enään minuun ottanu/ota..

        Meillä mies alkoi jäämään sohvalle töllöä katselemaan ja nukahti sinne, niin ettei tarvinnut tulla edes viereen sänkyyn.


    • pettynyt&petetty

      Holtiton rahankäyttö. Nostaa tilitä suuria määriä käeistä. Naiset, tarkkailkaa miestenne rahankäyttöä! Älkää olko sokeita pettämiselle.

      • rahaatuhlattu

        Kaikkien kuittien hävittäminen rahapussista. Polttaa "roskia" takassa.


      • 7+1
        rahaatuhlattu kirjoitti:

        Kaikkien kuittien hävittäminen rahapussista. Polttaa "roskia" takassa.

        Saako sitten yksinhuoltajat polttaa kuittejaan takassa.
        Vai onko tilivelvollinen jollekin 40v:nä omalle isälleen tai veljelleen, kun miestä ei ole. Häh?

        Mitä nykyajan seurustelu on?
        Voiko joku ulkopuolinen alkaa seurustelemaan ilman kahdenkauppaa itseni kanssa. joku vaan joka seuraa toista ihmistä ja ottaa kohteekseen jonkun, joka on autuaan tietämätön toisen touhusta.


    • rahaatuhlattu

      Kysykää mitä tulevaisuudenunelmia. EI osaa vastata mitää ensin ... jos osaa, niiin eivät ne ainakaan sinuun liity.

    • Niin totta...

      - Holtiton rahankäyttö. Nostaa tilitä suuria määriä käeistä. Naiset, tarkkailkaa miestenne rahankäyttöä! Älkää olko sokeita pettämiselle.

      Koskee myös naisia. Minun vaimoni alkoi nostamaan suuria summia käteistä, jotta pankkikorttiostoista ei jää jälkiä.

      - Kaikkien kuittien hävittäminen rahapussista. Polttaa "roskia" takassa

      Tämäkin pitää paikkansa. Rahaa menee mutta kuitteja ei näy.

      • petetty tyttö

        Joo, ja että chattaa kaiket illat eikä tiskaa koskaan.
        Ja et vie muka koiraa pihalle ja on sit yli tunnin veke puhelin kiinni.


    • tuttua juttua

      Rahaa katoaa mieheltä...

      Uusi nainen viedään tunti hotelliin, ulos syömään --> hienommin ja pidemmän kaavan kautta, mitä 'vanha pari' on tehnyt. Lahjukset uudelle naiselle eivät ole ilmaisia nekään. Ja hygieniavälineet, vaatteet yms. uuteen kotiin, jos tulee mahdollisuuksia pidempiin tai edes yli yön vierailuihin...

    • tuttua juttua 2

      ^ Kaikki tietenkin täytyy maksaa käteisellä, että mahdollisuus kiinni jäämiseen tiliotteesta on nolla.

      Mies joka tekee reissuhommia, niin mukava lähteä keikalle niin, että kakkonen lähtee mukaan lomailemaan. Ulkomailla tai kaukana vieraalla paikkakunnalla saa käydä rauhassa yhdessä ulkona syömässä yms. yms. eikä tarvitse pelätä, että joku näkee, ja käry kävisi... Tässä tapauksessa vielä firma maksaa majoituksen yms. pettäjälle edullisempaa.

      Oma vaimohan ei koskaan ole työreissulla ollut mukana!

      • sad8

        Niin surullista .. miten ihmiset voivat tehdä toisilleen tuollaista julmuutta!


      • 16+7

        Kun on niin, että kakkonen on miehen reissuhommissa mukana.
        Viettävät yhdessä mukavaa lomaa, muttei vaimo ole mukana, niin voisikohan myös tästä johtua niin monet erot;
        Ei hellitä vaimoja vaan kakkosia (huoria).
        Siitä johtuen myös vaimot alkavat kaivata hellyyden ja huomionosoituksia ja
        ovat siten alttiita ulkopuolisten miesten huomioille ja siten se saattaa johtaa myöhemmin pettämiseenkin. Perheet ja lapset kärsivät. Perheet hajoavat.....

        Jos eron jälkeen mies menee suhteellisen pian avioon, voi jopa ajatella sen kakkosen olleen se nykyinen aviopuoliso (jos aviopuolisoksi voidaan sanoa).
        Monet miehet eivät elä kovin kauan yksin, heillä yleensä on jo valmiina uusi ehdokas vanhan väistyessä. Suhteet lomittuvat ja ovat hyvin usein ns päällekkäin, samanaikaisesti. vanhasta hypätään suoraan uuteen.


    • kakkonen2

      Naisten pettäessä omat menot lisääntyvät, 'tyttöjen' iltoja tulee kummasti lisää.

      Omasta kropasta huolehtiminen urheilu ja laiduttaminen/kiinteytyminen tulee osaksi 'uutta' elämää.

      Mikäli jäädään kiinni tms. mies syyllistetään niin syvälle, että on suorastaan oikeutettua, että on pettänyt/pettää toista. Surkuhupaisimmissa tapauksissa tämä vielä jatkuukin..

      Jos pettää kerran, se on sitten parisuhde ohi!

      • Näin naapurrissa

        Joo, meikäläisen vaimo petti ja narahti oikein kunnolla. Ensimmäinen kommentti oli " Tämä on seurausta siitä, että olit minulle niin tavattoman ilkeä syksyllä ", liittyy yhteen riitaan. Siis MINUT siinä syyllistettiin. Siitä sitten lähti liikkeelle salasuhde, jota oli kestänyt useamman kuukauden ennen kiini jääntiä. Et sillai meidän perheessä vaimo hoiti parisuhde ongelmansa. Itsekästä, typerää... nyt perhe hajoamassa,


    • pettäjät sucks

      Varma merkki uskottomuudesta:

      - A-luokan reissu lappiin tai laivalle.

      • särkynytsydän

        Kuinka tulikaan miehelleni aika, jolloin hinkui päästä kavereiden kaa Lappiin hiihtämään/laskettelemaan, mutta en antanut lupaa. Laivallekin olisi halunnut kavereiden kanssa, mutta onneksi yksi kaveri sanoi, että X:ää ei oteta mukaan!
        Aiemmin oli pakko päästä firman koulutuksiin ja virkistyksiin hotelleihin yöksi, nyt on onneksi jäänyt päiväkäynneiksi ja yöksi tulee kotiin.
        Minä olen sitten se mielenvikainen sairas k-pää, kun en suostu sellaisiin menemisiin, joista en tiedä, ja vaikka tietäisinkin, en luota, koska jäänyt valheista kiinni.
        Pettämisestä ei ole jäänyt kiinni, mutta nuo ap:n listan asiat osuu kyllä vähän liiankin hyvin.


      • 1+18

        joo, kyllä silmät aukenivat todellisuudelle, kun jouduin kuuntelemaan laivan aamupalalla naapuripöydän pariskunnan puheluita kotiin. Siis kumpikin omille puolisoilleen.

        Itse en tietenkään ollut sellainen, vaan olin liikenteessä poikani kanssa.

        Vaikka voishan se tuntua kivalta olla hemmoteltavana välillä.


      • hwq4ty
        särkynytsydän kirjoitti:

        Kuinka tulikaan miehelleni aika, jolloin hinkui päästä kavereiden kaa Lappiin hiihtämään/laskettelemaan, mutta en antanut lupaa. Laivallekin olisi halunnut kavereiden kanssa, mutta onneksi yksi kaveri sanoi, että X:ää ei oteta mukaan!
        Aiemmin oli pakko päästä firman koulutuksiin ja virkistyksiin hotelleihin yöksi, nyt on onneksi jäänyt päiväkäynneiksi ja yöksi tulee kotiin.
        Minä olen sitten se mielenvikainen sairas k-pää, kun en suostu sellaisiin menemisiin, joista en tiedä, ja vaikka tietäisinkin, en luota, koska jäänyt valheista kiinni.
        Pettämisestä ei ole jäänyt kiinni, mutta nuo ap:n listan asiat osuu kyllä vähän liiankin hyvin.

        No oletteko te sitten onnellisia yhdessä? Sinä tiiät että äijäs on valehdellut ja pidät sitä tiukassa talutushihnassa kieltäen kaverireissut yms. Ja ukko tottelee kitisten että oot sairas kusipää. Kuulostaa kyllä aivan upealta parisuhteelta. Toivottavasti teillä ei oo lapsia.

        Miksi pitää väkisin olla yhdessä jos toisella menojalka vipattaa ja toinen luottopulassa pitää vankina kotona? Ei kellään voi olla kivaa tuollasessa suhteessa!


    • Lisäystä listaan

      Lisäys tämäkin. Saunaan mennessä pettäjä vaimo istuu yleensä jalat ristissä ja kädet rintojen edessä niin, että syntyy kuva itseään piilottavasta naisesta. Toinen asia on wc- käynnit. Ennen ovi oli auki niin, että sinne saattoi päästä toinenkin henkilö vaikka vaimo olisi ollut pikkuhädällä. Kun nainen lähtee toiseen suhteeseen on kylpyhuoneen ovi aina kiinni. Yleisesi ottaen voisi todeta, että nainen ei halua näyttää enää alastomuuttaan aviomiehelle. Seksikin hoidetaan vähän kuin hampurilaisbaarissa. Nopeasti ja ilman tunteita. Rakastaja saa sitten sitäkin enemmän nautintoja.

      • 1+1

        Olen joskus miettinyt, pitäisikö pitää rajat alkavalle suhteelle; wc-käynnit, yms
        sekä jatkaa niitä joitakin tiukkoja rajoja jo periaatteen vuoksi ja säilyttää ne sitten myös. Päättää jo suhteen alussa itsekseen, ettei mitään jossitteluja myöhemmin tule.


    • Mistä merkki tähän?

      Naisen pettäessä alibiksi omiin menoihin pakotetaan ystävätär. Sen jälkeen onkin helpompi pettää.

      • Näin naapurissa

        Näin kävi meillä viime viikolla. Vaimo oli vieraissa ja ystvätär alibina väitti vaimon olleen shoppailemassa hpnem kanssaan ( tiesn missä vaimo oli 100 % varmuudella). Nauratti kun minut pistettiin soittamaan ystävättärelle ja kummatkin tiesi, että hänet on pistetty valehtelemaan.


    • Ei pettäjä

      Jos olisin ihastunut toiseen, en todellakaan toistaisi ko. ihmisen nimeä jutuissani, vaan varoisin puhumasta hänestä yhtään mitään. Jos puhuisin paljon jostakin ihmisestä, se olisi varma merkki siitä, etten olisi ainakaan siihen henkilöön ihastunut.

      • 8+5

        Noin voi selväjärkisenä ajateltuna, mutta silloin kun elää kaksoiselämää ja salata pitää joka suuntaan, niin vaimolle, lapsille kuin kakkosellekin menoistaan, tulee lipsahduksia. Itse pystyin muodostamaan ihan helposti kakkosen profiilin ihan vain niiden lipsahdusten kautta. Jopa sitä kautta miten kohteli omia lapsiaan, selvisi millaisia hänen lapsensa olivat ja millaisin ongelmin. Ja siitäkin paljastui lisää, kun keskusteli, millainen on hyvä äiti oman lapsensa kanssa. En kirjoita sitä kuvausta tähän, mutta täysin päinvastainen, kuin mitä itse olen äitinä, joten ko. lapsikin järkyttyi, miten aikuinen voi puhua tuollaista. Kyse on siis lapsesta, jonka moraalikäsitys on jo muodostunut ja se osoittautui siten aivan erilaiseksi kuin pettäjävanhemman moraalikäsitys.

        Kaksoiselämää eläessä tulee siis helposti lipsahduksia ja usein sellaisissa tilanteissa, joita ei ole mielessään pohtinut enempää ja niitähän elämässä riittää.


    • Ei pettäjälle

      ^ Niinpä. Mutta tunne sekoittaa järjen..

      Hullaantuneena mies eikä nainen toimi järkevästi. Muuten kukaan ei jäisikään kiinni pettämisestä.

      • Näin nsspurissa

        Niinpä. Minun vaimo jätti useita merkkejä joista kokoamalla sain kaverin henkilöllisyyden selville. Kun osaa epäillä, osaa hakea todisteita ja kun vielä luottaa vaistoonsa on tulos varma vaikkakin ikävä.


    • Ei enää ikinä

      Oma sisko ja/tai äitiä käytettäessä alibina joulupyödässä yms. tulee aika jänskä tilanne, kun kaikki muut tietää vaimon kaksoiselämän.

    • varma merkki

      Häpyhuulet turvoksissa kotiin tultaessa

    • mukarakas

      Yhteisillä pitemmillä matkoilla, viikonloppu reissuilla tai tapahtumissa katoaa ryhmästä kummallisen pitkäksi aikaa, aivan kuin luonnollista että vähän jäi katselemaan paikkoja itse, tai vähän eksyi porukasta. Itse olet yksin hämmentävän pitkään muiden seurassa ja ihmettelet missä toinen viipyy. Oikeasti tietenkin kävi soittelemassa kakkoselle.

    • hävettää, mutta...

      "- toistaa ja toistaa jonkun uuden ihmisen nimen jutuissaan
      - myöhemmin välttelee puhumasta hänestä"

      Tämä on totta. Molemmilta puolita ja läheltä seuraanneena tiedän. Vinkkinä kaikille: Kun puolisosi jutuissa alkaa toistua uusi nimi tiuhaan, ja hän on hyväntuulisempi ja energisempi kuin aiemmin, vielä ei ole myöhäistä, ja luultavasti ei vielä ole mitään "tehtyä" salattavaa. Silloin kannattaa ottaa asia esille syyllistämättä ja rauhallisesti. Useimmissa tapauksissa asiaa voi varmasti kysyä myös ihan suoraan. "Puhut niin paljon siitä N:stä, oletko sinä ihastunut siihen?" Syyllistämättä ja kuunnellen. Jos puoliso on valmis miettimään, miksi on ihastunut, tai mihin on ihastunut siinä toisessa, asialle voi vielä tehdä ehkä jotain.
      Pyytää toista miettimään ja kertomaan, mikä hänen mielestään olisi paras tulevaisuusvaihtoehto. Salasuhde? Päästä kerran kokeilemaan? Vaihtaa uuteen suhteeseen? Vai koittaa muuttaa nykyisessä suhteessa sitä, mitä uudesta on etsimässä?

    • ei mennä lankaan

      Vakuuttaa kuinka olet maailman ihanin ja huom huom silloin pitää kaikkien kellojen soida jos mies sanoo: olet minulle liian hyvä! Silloin on jo käyty vieraissa ja ehkäpä jo ollaan toinen jalka ovenraossa menossa sen toisen luo.
      Kehumisella yritetään alentaa itseä ja muka halutaan puolisolle jotakin parempaa kuin itse on ja höpö höpö!

      • turha toivo

        Nämä kaikki todellakin kuulostavat tutulta. Nyt alan jo pikku hiljaa uskomaan, että kaikki pettäjät toimii samoin. Jokaikinen, mitä tännekin on kirjoitettu on kuultu.


      • -Merenneito-

        KUULOSTAA NIIN TUTULTA! Olen hänelle kaikkensa, paras ystävä, paras rakastaja, maailman ihanin ihminen, silti joku toinen on hänelle tärkeämpi. SATTUU JA KOVAA!


    • Reissussa on oltu

      ^ Valitettavasti ihminen luulee olevansa uudessa tilanteessa kovin nokkela ja keksivänsä jotain omaperäistä.

      No tästä ketjustahan voipi lukea nämä merkit.

      Toi oli kyllä hyvä pointti. Jos joutuu syystä tai toisesta olemaan toisen kanssa pidempään yhdessä esim. varsinkin perheen yhteinen ulkomaanreissu, niin palatessa Helsinki-Vantaan lentokentällä onkin kiire järjestää omaa aikaa soittamalla heti kakkoselle.

      • hip hei!!!

        Helsinki-Vantaasta puheen ollen... Oma mieheni jäi rysän päältä kiinni, kun sanoi lähtevänsä työreissulle pariksi päiväksi Tukholmaan. Olipa miehen ja uuden naisensa ilmeet näkemisen arvoiset, kun käsi kädessä astelivat lentokentälle, jossa minä odotin yllärinä vastassa!


      • vielä koneessa
        hip hei!!! kirjoitti:

        Helsinki-Vantaasta puheen ollen... Oma mieheni jäi rysän päältä kiinni, kun sanoi lähtevänsä työreissulle pariksi päiväksi Tukholmaan. Olipa miehen ja uuden naisensa ilmeet näkemisen arvoiset, kun käsi kädessä astelivat lentokentälle, jossa minä odotin yllärinä vastassa!

        Oma vaimoni Helsinki - Vantaalla poikkesi kolme kertaa tunnissa vessassa ja aina kännykkä kourassa. Koneessa ei sitten pissattanut enää ollenkaan 10 tunnin lennon aikana. Vielä koneessakin piti lähettää ennen starttia viesti uudelle ukkelille. Tuli kiva loma fiilis.


      • Mihin aikaan
        vielä koneessa kirjoitti:

        Oma vaimoni Helsinki - Vantaalla poikkesi kolme kertaa tunnissa vessassa ja aina kännykkä kourassa. Koneessa ei sitten pissattanut enää ollenkaan 10 tunnin lennon aikana. Vielä koneessakin piti lähettää ennen starttia viesti uudelle ukkelille. Tuli kiva loma fiilis.

        Miten pitkään reissun jälkeen meni ennen kuin erositte?

        Millaisia merkkejä pettämisestä oli loman aikana, jos ja kun luuri oli kiinni ulkomailla?


    • Pulska pankkitili

      Tililtä rahan katoamista selittää myös se, että jos avioehto on jäänyt tekemättä tasinko jää pienemmäksi kun rahaa nostetaan sivuun uutta elämää varten sivuun..

    • Bastun tae

      Viihteeltä tulo aamutunneilla, seksiherkkyys, yllättävät työmatkat/saunatykyt, poissaoleva mutta varpaillaan josta räjähtää pikkuseikoista, suunnaton musiikin kelaaminen... yyh säälittävää

    • puhelut ja tekstarit

      Varma merkki pettämisestä on myös sekin, että pettäjän ollessa 'a-luokan' reissulla, niin KAIPAAMISTA osoittavia viestejä ei tule kuten aiemmilta reissuilta.

      Myöskään puheluihin ei vastata kuten aiemmin ja/ tai sitten puhelut ovat lyhyemmät kuin aiemmin.

    • Joskus vielä puoliso

      Varma merkki uskottomuudesta;

      Muutunut käytös, johon ei ole muuta selitytstä.

    • Joskus näinkin

      Puoliso myöntää kysyessä vieraat sutinat

      • påpppåpåpppå

        Voisin väittä, että aika harvoin kukaan myöntää mitään. Ja jos myöntää, niin silloin on jo pahasti liitto pielessä tai sitten toisella liiraa oikeasti päässä. Minä en ole ikinä kuullut, että joku olisi vielä suoraan myöntänyt ja että oikein "sutinaa".


      • Näin naapurissa
        påpppåpåpppå kirjoitti:

        Voisin väittä, että aika harvoin kukaan myöntää mitään. Ja jos myöntää, niin silloin on jo pahasti liitto pielessä tai sitten toisella liiraa oikeasti päässä. Minä en ole ikinä kuullut, että joku olisi vielä suoraan myöntänyt ja että oikein "sutinaa".

        Vaimolla ollut sutinaa jo kolmisen kuukautta toisen kanssa ja edelleen kieltää, että ei tässä ole mitään.. Miksi ei voi suoraan sanoa mitä ja kenen kanssa, onko kyse kasvojen menettämisestä vai mistä? Nyt vaimo ilmeisesti saa vuokrakämpän lähiaikoina, joten ilottelu voi alkaa tämän uuden kanssa.


      • tsorry
        Näin naapurissa kirjoitti:

        Vaimolla ollut sutinaa jo kolmisen kuukautta toisen kanssa ja edelleen kieltää, että ei tässä ole mitään.. Miksi ei voi suoraan sanoa mitä ja kenen kanssa, onko kyse kasvojen menettämisestä vai mistä? Nyt vaimo ilmeisesti saa vuokrakämpän lähiaikoina, joten ilottelu voi alkaa tämän uuden kanssa.

        Pettäjä ei ikinä myönnä mitään, koska hänellä ei ole omaatuntoa. Jos olisi, ei edes pettäisi. Ja kun pettää, eihän sitä lasketa, koska pettäjä ei ikinä tee mitään väärää.

        Enkä ole katkeroitunut petetty, enkä kakkonen, olen vain nähnyt niin paljon paskaaaaaa, että kuvottaa.


      • Ei omaatuntoa
        tsorry kirjoitti:

        Pettäjä ei ikinä myönnä mitään, koska hänellä ei ole omaatuntoa. Jos olisi, ei edes pettäisi. Ja kun pettää, eihän sitä lasketa, koska pettäjä ei ikinä tee mitään väärää.

        Enkä ole katkeroitunut petetty, enkä kakkonen, olen vain nähnyt niin paljon paskaaaaaa, että kuvottaa.

        Tämäkin niin totta. Kysyin vaimoltani, eikö omaatuntoa yhtään vaivaa, kun on pettänyt, hakemassa eroa ja lapset kärsii tilanteesta Ei kuulemma pätkän vertaa... eli pettäjän omatunto on kyllä aika lailla puudutettu.


      • tsorry
        Ei omaatuntoa kirjoitti:

        Tämäkin niin totta. Kysyin vaimoltani, eikö omaatuntoa yhtään vaivaa, kun on pettänyt, hakemassa eroa ja lapset kärsii tilanteesta Ei kuulemma pätkän vertaa... eli pettäjän omatunto on kyllä aika lailla puudutettu.

        No jos sanoo että ei pätkän vertaa, niin vedä "turpaan" akkas;)) Ihan oikeasti, toi on jo röyhkeää


      • todisteita
        tsorry kirjoitti:

        Pettäjä ei ikinä myönnä mitään, koska hänellä ei ole omaatuntoa. Jos olisi, ei edes pettäisi. Ja kun pettää, eihän sitä lasketa, koska pettäjä ei ikinä tee mitään väärää.

        Enkä ole katkeroitunut petetty, enkä kakkonen, olen vain nähnyt niin paljon paskaaaaaa, että kuvottaa.

        Pettäjän mottohan on: Niin kauan on syytön, kunnes toisin todistetaan.


      • ihan käsittämätöntä
        todisteita kirjoitti:

        Pettäjän mottohan on: Niin kauan on syytön, kunnes toisin todistetaan.

        Ei muuten auta ne todisteetkaan!!!! Nekin osataan selittää vaikka miten. Taitava selittää valkoisen mustaksi pienessä hetkessä ja yrittää vielä mustamaalata sinut itsensä kun et yhtään luota enään ja näet kaikessa vaan jotain mitä niissä ei ole. Voisin kirjoittaa kokonaisen kirjan pettäjän selityksiä ja toimintatapoja.


      • 7+10
        ihan käsittämätöntä kirjoitti:

        Ei muuten auta ne todisteetkaan!!!! Nekin osataan selittää vaikka miten. Taitava selittää valkoisen mustaksi pienessä hetkessä ja yrittää vielä mustamaalata sinut itsensä kun et yhtään luota enään ja näet kaikessa vaan jotain mitä niissä ei ole. Voisin kirjoittaa kokonaisen kirjan pettäjän selityksiä ja toimintatapoja.

        ootko huomannut kirjoitusvirheen "enään". Kuuluisi olla "enää".

        Mullakin oli se kirjoitusvirhe aiemmin, muttei oo enää! :)


    • Jaa-a!

      No, taidanpa itse siis kuulua siihen "tylsyyttä" ympärilleen säteilevään ihmisryhmään, joka ei harrasta (eikä missään tapauksessa haaveile) minkäänlaisista "sutinoista", viihtyy kotona oman vaimon ja lastensa kanssa.

    • puhdistaminen

      Tihentynyt saunominen. Saunominen melkein joka ilta. Iho saattaa tuoksu puhtaalta ja tuntua "rasvattomalta" tavallisen työpäivän jälkeen. Yhdessä saunoessa vieraan hajuveden tuoksu.

      • puhdistaminen

        ...ja tietenkin viivyttelee ettei tarvitsisi saunoa yhdessä.

        Senkin laitoin joskus merkille, että miehen huulet olivat ihmeen valkoiset. Oli ilmeisesti nuohonnut naamaansa kakkosen peiteväriin. Huulipunaa huomasin vain kerran kauluspaidassa jonka hän laittoi nauruksi. Aikamoinen kooMikko tämä mies.


      • fatqetgqa
        puhdistaminen kirjoitti:

        ...ja tietenkin viivyttelee ettei tarvitsisi saunoa yhdessä.

        Senkin laitoin joskus merkille, että miehen huulet olivat ihmeen valkoiset. Oli ilmeisesti nuohonnut naamaansa kakkosen peiteväriin. Huulipunaa huomasin vain kerran kauluspaidassa jonka hän laittoi nauruksi. Aikamoinen kooMikko tämä mies.

        Ne on ne kooMikot kyvyttömiä yksiavioisuuteen. Itse en tunne yhtäkään uskollista kooMikkoa.


    • hajuvesikin haisi

      tuo saunominen oli kans mun ex.llä, tais olla huono omatunto kun koetti puhdistautua...

    • pikkuapulainen

      Alkoi viemää omasta aloitteesta roskia jätekatokseen ja lehtiä keräyspisteeseen. Viipyi käydessään oletettua pitempään. Ja satummoisin aika usein ilmoitti saman päivän aikana menevänsä katsomaan peliä, hakevansa kaverinsa kanssa autoa jms...

      Ilmeisesti soitti naiselle ja sopi tapaamisen.

    • skeidaa

      Hirveää skeidaa nuo pettämisjutut!!! Pitää sopia reilu peli; jos mielii pettää,niin erotaan! ...pääsee toinenkin osapuoli nauttimaan uuden,toivottavasti paremman ja uskollisemman kumppanin kanssa. Aamen

    • määnmies

      yhdyn skeidan sanoihin..

      sopia että reilu peli..jos pettää niin erotaan jotta toinen voi heittäytyä myös vapaalle rehellisellä pohjalla ja pokaamaan seuraa....ei ole olemassakaan niin sanottuja SEURUSTELEVAA SINKKUA..eli joko seurustellaan tai sitten ei..kukasta kukkaan ei hypitä jos seurustelee!

    • Peteetty

      Sen vaan kun muistaisi tyttöjen illassa, että jouluaattona yms. ei ole kiva olla sinkku taikka kakkonen. Kotiin kiltisti yöksi.

    • jo poikana päätin

      Rekkamies ja puoliso

      • Jyvänen

        Niin ja tänä iltana petturi vaimoni meni tiettyyn ravintolaan kuuntelemaan tiettyä artistia. Ehdotin jos tulisin mukaan ? - Katse oli murhaava, etu tule !


      • Jyvät ja akanat
        Jyvänen kirjoitti:

        Niin ja tänä iltana petturi vaimoni meni tiettyyn ravintolaan kuuntelemaan tiettyä artistia. Ehdotin jos tulisin mukaan ? - Katse oli murhaava, etu tule !

        Siellä katsottiin jotain muutakin kuin artistia.


    • Laastaroitu

      Eronnut, joka on uudessa suhteessa liian aikaisin.

    • Kuusi ja kataja

      Lisää varmoja pettäjän merkkejä:
      - ei ole saanut toivomaansa seksiä puolisolta
      - määrä ei ole kohdannut
      - laatu ei ole kohdannut
      - puoliso ei kerta kaikkiaan halua seksiä

      No, siitä seuraa sitten seksiä edes jossain, jos kotona ei peitto heilu. Tosin minusta se ei enää eden ole pettämistä, Haluton tai seksistä kieltäytynyt on se oikea petturi parisuhteessa.

      • kerro; kuusi ja kataja

        Nousisiko sinun seksihalut kumppaniasi kohtaan,jos saisit häneltä sukupuolitaudin? Pettäjä pettää kokoajan kakkosta: puolisonsa kanssa!


      • fddssdjhfduireuidj
        kerro; kuusi ja kataja kirjoitti:

        Nousisiko sinun seksihalut kumppaniasi kohtaan,jos saisit häneltä sukupuolitaudin? Pettäjä pettää kokoajan kakkosta: puolisonsa kanssa!

        ei voi pettää, kun ei ole edes sovittu mitään. molemmat elää hetkessä tässä ja nyt, ja kaikki on aina mahdollista. joten eiköhän se petetty löydy ihan siellä kotinurkissa. Ja harvoin pettäjä sopii "kakkosen" kanssa mitään. Tapapettäjät asia erikseen, jotka lupailee kuuta taivaalta kaikille. Mutta niitä kyllä erottaa jo kaukaa.


      • sdsdfgfdhgffd
        fddssdjhfduireuidj kirjoitti:

        ei voi pettää, kun ei ole edes sovittu mitään. molemmat elää hetkessä tässä ja nyt, ja kaikki on aina mahdollista. joten eiköhän se petetty löydy ihan siellä kotinurkissa. Ja harvoin pettäjä sopii "kakkosen" kanssa mitään. Tapapettäjät asia erikseen, jotka lupailee kuuta taivaalta kaikille. Mutta niitä kyllä erottaa jo kaukaa.

        ja siinä vaiheessa kun saa sukupuolitaudin, niin tyhminkin tajuaa hilpasta pakoon.


    • Satavarma merkki

      SUKUPUOLITAUTI! Sellaiset ei tartu puiston penkeistä, wc-istuimista, saunan lauteista, tai ohikulkijan aivastuksesta. Jokainen sukupuolitaudin saanut kumppani on käynyt hässimässä vierasta. Tässä kohtaa muut selitykset on turhaa!

      • cxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

        Tämä on kyllä hyvä! Eikö hiv tartukkaan saunan lauteilta, niin joskus 80-luvlla pelättiin. Menisiköhän läpi vielä jollekin?


      • Näitä riittää
        cxxxxxxxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:

        Tämä on kyllä hyvä! Eikö hiv tartukkaan saunan lauteilta, niin joskus 80-luvlla pelättiin. Menisiköhän läpi vielä jollekin?

        Todennäköisesti niitä selittäjiä riittää ja jollekin puusilmälle tuollainen menee vielä läpi - valitettavasti.


      • 32222222222222222
        Näitä riittää kirjoitti:

        Todennäköisesti niitä selittäjiä riittää ja jollekin puusilmälle tuollainen menee vielä läpi - valitettavasti.

        puusilmälle...hahahahhahah


    • Retamelon

      toi ketä sanoi et jos ei ole haluja niin voi suksia vittuun. Naiset luo haluja miehelle. mies naiselle. Sopiva aika löytyy halujen hakuun ja oman kanssa. Jos sanoo pettäneensä niin voi olla myös kovin kovalla kädellä voinut olla osaamaton simputuksen alaisena. Ja jatkotoimeenpide? Ikävä kyllä tuntuisi suomalaisilla kaikilla naisilla olla.

    • pahasti petetty

      Hermostuu, jos jmökillä ollessamme kun oku tuntematon soittaa La-päivänä kännykkääni kysellen jostakin luonnnontuote-vastauksestani ja minä ihmettelen etä mikähän myyntiyritys tämä oli. Todellisuudessa kakkonen halusi "varoittaa".

      Lähtee käymään asikkaan luona esittelemässä autoa vaikka olemme viikonloppuna mökillä.

    • Näin naapurissa

      Tämä lista on loistava kaikessa kurjuudessaan. Näin asiat etenivät juuri meillä ja nyt ollaan listan lopussa, ikävä kyllä. Ainoa mistä tuleva ex. vaimo kohdallani välittää on raha. Maksa sitä, osta tätä.. laita raha tilille. raha, raha raha... en ole enää muuta hänelle kuin elävä lompakko.

    • tuunaaminen

      Itseensä panostaminen. Aina vimpan päällä töihin. Sitten kotiin ja naama täyteen kaikenlaisia hoito tuotteita jotta näyttäis taas seuraava päivänä hyvältä.. muutenkin koko lista tuli käytyä läpi. Jännä vaikka täälläkin on paljon erillaisia ihmisiä. Niin pettäjien toiminta ja käytös on melko identisiä..

      • <näin kävi

        Näin minunkin vaimo alkoi toimimaan. Kylppäristä on tullut kemikalio mikä on täynnä jos yhtä sun toista ihonhoitotuotettta ja kun vieras suhde alkoi alkoi samalla hirmuinen itsensä hoito, kuntosali käynnit ja jumpat yms. kiinteytykset. Huippu oli kun vaimo meni peilin eteen ja tuumi pitäisiköhän ottaa rasvaimu kun on vähän jäänyt vielä noita raskauden aikaisia mahapoimuja. Nyt ollaa sitten eroamassa. Uus mies tuli ja vei naiseni.


      • 7+19
        <näin kävi kirjoitti:

        Näin minunkin vaimo alkoi toimimaan. Kylppäristä on tullut kemikalio mikä on täynnä jos yhtä sun toista ihonhoitotuotettta ja kun vieras suhde alkoi alkoi samalla hirmuinen itsensä hoito, kuntosali käynnit ja jumpat yms. kiinteytykset. Huippu oli kun vaimo meni peilin eteen ja tuumi pitäisiköhän ottaa rasvaimu kun on vähän jäänyt vielä noita raskauden aikaisia mahapoimuja. Nyt ollaa sitten eroamassa. Uus mies tuli ja vei naiseni.

        Niin ja sinä katsoit ja annoit viedä.
        Joskus kannattaa taistella omastaan.
        Joko suorasti tai epäsuorasti tilanteen mukaan.


    • pettäjän ex.ä

      hiukset takin liepeissä,siis eriväriset ja pituiset ja hajuvesi, se on siinä, lehahtaa kun mies kotiin tulee...

    • Petetty x2

      Puhuu tästä kakkosesta epäkunnioittavaan sävyyn, jotta puoliso luulisi päinvastaista. Loukkaa puolisoaan myös kehumalla tätä kakkosta. Tuo jälkiajan seesteisyys kuuluu asiaan. Ensiksi riidellään puolison kanssa ja seksiä on paljon, sitten elämä arkistuu taas ja kotona ollaan rakastuneita (lue: kakkonen jätti.)
      Yksi tuntomerkki on myös halu kokeilla uudenlaista seksiä ja asentoja puolison kanssa. Tuntuuko minusta pahalta että mies jäi, koska kakkonen jätti? Tuntuu.

      • 1+14

        Joskus myös tuntuu, että nämä hyväksytty-pettämis-aviopuolisot hyväksikäyttävät toisia näitä kakkosia oman parisuhteensa virkistämiseksi ja uudelleenelvyttämiseksi, joka oli jo romahtamispisteessä tai tylsä.


      • Näin se menee
        1+14 kirjoitti:

        Joskus myös tuntuu, että nämä hyväksytty-pettämis-aviopuolisot hyväksikäyttävät toisia näitä kakkosia oman parisuhteensa virkistämiseksi ja uudelleenelvyttämiseksi, joka oli jo romahtamispisteessä tai tylsä.

        Olen täysin samaa mieltä. Kun oma suhde on romahtamispisteessä, mennään vieraisiin. Niin meni miehenikin.


    • underwear

      Mies uusii 20v vanhan aluskalsarikokoelmansa / nainen alkaa ostamaan uusia seksikkäitä alusvaatteita.

    • jgkfdjkjgkj

      - Kiinnostuu yleensäkin asioista joita ei voinut ennen sietää, koska haluaa olla samis uuden ihastuksen kanssa. Ex miehestä kuoriutui myös todellinen erämies, vaikka oli koko elämänsä inhonnut luonnossa samoilemista, alkoi harrastaa mm. sienestystä ja marjastusta. Tuntui todella omituiselta, kun mies 20 vuoden suhteen aikana ei kertaakaan poiminut yhtäkään marjaa tai sientä, mutta kuin salamaniskusta mieli muuttuukin. Aivan yhtäkkiä hän suu hymyssä ja innoissaan tekee eväitä ja lähtee "yksin" metsään koko päiväksi keräämään sieniä ja marjoja.... OMG.

    • Musiikkimaku

      Mun ex "päätti alkaa tykkäämään" suomalaisesta räpistä ;D (oikein ilmoitti asiasta)

      • ei hitto

        Mulla oli aivan sama.. Samalla tosin ilmoitti et oiskohan minunkin aika kasvaa aikuiseksi ja lopettaa se hevin kuuntelu ;)

        Toinen mikä oli jos olin menossa lähelle niin alkoi vinkumaan että partaveden haju tarttuu..


    • Puhelin soi (taas)

      Tekoasioiden soittelut (liian usein). --> Tämän jälkeen voi pettää 'rauhassa', että ei tule kiusallista tilannetta, että pitäisi vastata puhelimeen kesken touhujen.

    • shit happens

      Mun mies joskus soitteli kesken työpäivän mitä kuuluu puheluita. Ja koska se ei aina kuulunut miehen tapoihin, aloin ihmetellä miksi yht´äkkiä on tarve soitella yhdentekeviä puheluita. Kerran sitten alkoi vaisto pelata oikein kunnolla ja lähdin käymään ruokatunnilla tarkistuskäynnillä.

      Sieltä löytyi sen epäillyn kakkosen auto hänen pihaltaan. Oli soittanut ensin minulle ja sitten kakkoselle perään ja kutsunut kylään. Varmisti vain että olen tosiaankin töissä etten pääse yllättämään päiväkahvittelijoita.

      Joskus on heti aamusta soittanut joko olet töissä puheluita. Näitäkin ihmettelin, mutta sitten tajusin että varmaan sama idea oli silloinkin soitella: varmistetaan että akka on töissä ja sitten voidaan alkaa säätää omiaan. Mies oli silloin paljon vapaalla, joten pystyi toimimaan näin.

      Tuli näistä vielä mieleen seurustelumme alkutaipaleelta tällainenkin: mies soitti illalla että on ihan väsynyt ja menee kotiin nukkumaan, laittaa verhot kiinni ja puhelimen äänettömälle. Kerran vaisto ajoi minut tsekkaamaan tilanteen ja yhytin miehen kotipihaltaan lähdössä taksilla jonnekin. Oli kassi mukana ja siellä tupakat ja viinapullo. Väitti että on menossa paikalliseen ja menikin sitten kun "jäi kiinni". Ikinä ei ole mennyt baariin niin että on kassi mukana ja oikein viinapullokin vielä. En sitten tiedä mihin oli oikeasti menossa.... Näitäkin nukkumaan menoja tapahtui useita....

      • aaaaaaaaaaakkkkkkk

        Tuli tuosta mieleen, kun minunkin mies soitteli töihin kesken päivän olenko siellä. Oletan näin jälkikäteen, halusi tietää etten ole työasioissa autolla liikenteessä. Tuli myös mieleen, miten palasi aamuseitsemältä kotiin ja kertoi kyydittäneensä muuta porukkaa taksilla koteihinsa. Jo kohta nukahtamisensa jälkeen kilahti viestiä puhelimeen. Luultavasti joku kiitti yöstä.


    • varma merkki

      Puhelin äänettömällä ja/tai kiinni epätavalliseen aikaan...

    • Käsittämätöntä..

      Outo puhelimen käyttö. Puhelin ei ole enää koskaan harmittomasti pöydällä vaan käden ulottuvilla pitää olla koko ajan tai sitten taskussa äänettömänä. Heti kun mahdollista, puhelimen kanssa hyökätään pihalle "tupakalle" ja välittömästi puhelin korvalle.

      Kun menen muksun kanssa pesulle/nukkumaan, puhelin on heti haettu hollille vaikka olisi juuri pistänyt sen lataukseen. Eilenkin kävi pihalla ja laittoi puhelimen lataukseen, minä lähdin muksun kanssa kylppäriin ja kun tulin sieltä ei puhelin enää ollutkaan latauksessa. Ihmettelin sitä miehelle, ei hän kuulemma ollut liikkunut sohvalta mihinkään. Kummasti oli puhelin kuitenkin siirtynyt housun taskuun eikä ollut edes täysin ladattu tietenkään kun oli niin vähän aikaa latauksessa... Mitä lie niin tärkeää asiaa olis ollut jollekin että just silloin olis pitänyt soittaa kun en ollut kuulolla... Ei yleensäkään puhu koskaan kuulteni puhelimeen..... Ei kuitenkaan myönnä että on ketään toista, kuitenkin näki ilmeestä ettei ollut täysin rehellinen... On usko kyllä tosi lopussa jos tarvii säätää heti kun toinen kääntää selkänsä.... :( Kokemuksia tällaisesta muilla ja mihin johti lopulta? Jäikö mies kiinni tms.?

    • Yritä vielä

      Ei ole muusta kokemusta, kun ulos menosta puhelimen kanssa..

      Petytty oli, ja ero tuli.

    • Petturin merkit

      jaa, muhun kyllä pätee jokainen listan kohta..
      ei seksiä, ei alastomuutta miehelle, puhelin usein äänettömällä, kireä ilmapiiri, uusia harrastuksia..
      johtuu kyl ihan muista syistä kuin pettäminen. Olen tullut siihen ikään ettei enää kiinnostakaan ainoastaan mitä parisuhteessa tapahtuu, on alkanu kiinnostaa muu elämä. varsinkin kun mies "petti" minut osoittautumalla eräänlaiseksikin rentuksi, joka puhuu paljon pa*kaa ja höpisee tyhjään, ei tee paljon mitään ja ei huolehdi ulkonäöstä, lisäksi on minusta aika-ajoin paljolti läheisriippuvainen.
      Halusin etääntyä miehestä ettei tulisi katsottua mitä hän tekee, ja minkälainen hän on, vaan jotta keskittyisin siihen miten voisin kehittää itseäni enkä nalkuttaa miehelle. Ja antaa miehelle ja parisuhteelle tilaa.
      Yhdessäasuminen ahdistaa, joten muutin pois. Edelleenkään ei ole toista miestä kuvioissa, mutta kertokaa miten saan tuon haukansilmän lopettamaan mun odottaminen ja kyttääminen, kun en todellakaan häntä petä eikä ole kuin joskus mielessä käynyt pettäminen ja hylkäsin ajatuksen samantien.
      En usko että kukaan mies on sen parempi, vaan muutos lähtee aina itsestä. Olen painoakin pudottanut jo 10 kiloa, kiitos uuden harrastuksen ja sen etten istu enää miehen vieressä sohvalla ja selittele että petijumppa kuluttaa kaloreita tarpeeksi.
      En ole enää riippuvainen miehen kehuista ja ajatuksista, ja voin paljon paremmin kuin ennen. Haluan tutustua omaan mieheeni ennemmin uudelleen, jos hän ei halua tutustua minuun uudelleen vaan olettaa että pysyn samanlaisena kuin ennen, ja tämä on merkki pettämisestä, niin olen avoin sillekin ajatukselle että hän etsii sellaisen naisen joka on kopio siitä sohvalla istujasta joka jaksoin jonkunaikaa olla.

    • kakkonen soitti

      lankapuhelimen aikaan, laitto illalla luurin vähän koholle, et on varattu

    • Listaan jatkoa

      - Miehen työpaikalla on uusi sääntö: ei saa puhua yksityispuheluista työaikaan, ei edes ruokatunnilla eikä ylitöissä.

      - Miehen aikuisesta velipojasta tulee yllättäen uusavuton. Pitää laukata siellä jatkuvasti kokoamassa kirjahyllyä, kastelemassa kukkia, asentamassa printteriä, kantamassa laatikkoa kellarista. Jos ei muuta keksi, niin veljellä oli stressiä eikä siitä asiasta voinut puhua puhelimessa.

      - Mies etsii keittiön kaapeista mausteita ja tuotteita mitä meillä ei koskaan ollut. "Eikö meillä ole enää korianteria?"

      - Lipsahtaa yksityiskohtia, kun ei enää muista kumman naisen kanssa se on yhteistä: "Telkkarista tulee tänään se hyvä elokuva mitä me käytiin joululomalla katsomassa."

      - Mies suuttuu kohtuuttomasti, kun kysyy jotakin harmitonta tyyliin onko hän koskaan käynyt Hämeenlinnassa? (Löytynyt kuitti laittoi kysymään) Mes raivoaa ettei takuulla ole koskaan eläessään missään Hämeenlinnassa käynyt.

      - Mies hekottaa itsenä tekonaurulla puolikuoliaaksi kun kysyy onko hänellä salasuhde. Vastaa kysymykseen kysymyksellä: "Mistä sä olet tuon saanut päähäsi?"

      • tuttua huttua

        Tuttua huttua.

        - Työaikana ei saa vastata yksityispuheluihin
        - Laittaa yllättäen uutta ruokaa, jota ei ole "harjoitellut" koskaan kotona.
        - Kyselee yksityiskohtaisesti pravuriruokani mausteosia ja valmistustapoja (yllättääkseen kakkosen taidoillaan)
        - Telkkarista tulee tänään se hyvä elokuva joka on nähty. - Ai missa?"
        - Unohtaa, "ettei ole käynyt" paikkakunnalla josta tietää yhtä paljon kuin että on käynyt. Kysyttäessä ei edes muista milloin. Ärtyy.
        - Piipahtaa naapuripaikkakunnalla Alkossa (kun ei kehtaa aina omasta). Todellisuudessa on käynyt Alkon naapurirakennuksessa olevassa "päivöhotellissa".
        - Ottaa porot, kiroilee ja saa raivonahdistukset, kun kysyy onko salasuhde. Myöntää ensin ja sitten huutaa että vittuilee vaan koska "ei jaksa epäilyä!".


    • yks epäilijä!"

      Oliskoha yhtäkkiset yllätyslahjat mieheltä. Hyvittelevä käytös muutenkin. Sanojen tasolla kehuu jopa ylenpalttisesti ja on samalla kuitenkin etäinen.

    • vielä tuli mieleen

      Ex vaimoni oli aina kova moralisoimaan jos tiesi jonkun pettäneen. Miehestä tuli heti hirveä sika ja naisesta lutka.. No ensimmäisenä hälytyskellot soi kun hänen työkaverinsa.. joka siis klassinen esimerkki miehestä joka panee kaikkea mikä liikkuu. Sellainen vähän reppanan oloinen, kaikkien naisten kaveri. Ei ollutkaan sika vaan exä oli kuullut miten kamalaa tämän miehen kotielämä oli joten tälle riitti ymmärrystä.. No puoli vuotta ja käytiin tässä ketjussa kaikki muutkiin merkit läpi. Kunnes käry kävi ja päädyttiin eroon olihan exä löytänyt unelmiensa miehen.. Unelmamies kun kuuli meidän erosta niin katkaisi kaikki yhteydet exääni.

    • huono omatunto

      Tunteekohan kuinka moni pettureista tulleensa kärynneeksi tämän ketjun/palstan perusteella?

    • siloposki

      Alkoi ajaa partaa ahkerasti vaikka ennen antoi sen kasvaa kun tykkään itse että miehellä on partaa. Ilmeisesti kakkonen ei tykkää kun pitää olla siloposkinen koko ajan. Katoaa teilleen ja kun viettänyt kämpillään yön, on juurikin parta ajettu ja ykköset päällä. Seinillekö koristautuu?

    • hölmö rakkaus

      Tyttöystävällä muuttui käytös aikaisemmasta ollessamme yhdessä kapakassa.

      ---> Valitettavasti en ensimmäisiä merkkejä ymmärtänyt kuin vasta jälkeenpäin.

    • seurustellessa

      seurustelu vaiheessa: se että että ei tulekkaan niitä huomenta / hyvää yötä viestejä kun ei olla nähty / olla yhdessä - ei välttämättä sitä alkuhuuma hiipumista ja arjen astumista kuvioihin mitä ajattelee. yhdessä ollessa pakko vastata kaverin viestiin just silloin. se minkä tajusi vasta jälkeen päin: ennen kännykkä oli just siinä mihin se jätettiin, mutta myöhemmin se oli taskussa tai näyttö alaspäin pöydällä..

      • 15+19

        Mies puhuu unissaan ja hokee naisen nimeä. Kovin kiihkeältä toiminnalta kuulostaa. Lisäksi mies lipsautti humalassa että on rakastumassa. Tosin lause jäi kesken rak.. Kohdasta. Kännykkää räplätään jatkuvasti.


      • hörhööri
        15+19 kirjoitti:

        Mies puhuu unissaan ja hokee naisen nimeä. Kovin kiihkeältä toiminnalta kuulostaa. Lisäksi mies lipsautti humalassa että on rakastumassa. Tosin lause jäi kesken rak.. Kohdasta. Kännykkää räplätään jatkuvasti.

        Kuinka kauan ajattelit kuunnella toisen naisen nimeä?


      • 15+19
        hörhööri kirjoitti:

        Kuinka kauan ajattelit kuunnella toisen naisen nimeä?

        En tiedä. Rakastan miestäni äärettömästi enkä halua luopua hänestä. Sen verran kuitenkin kilahdin että aloitin suhteen miehen parhaan kaverin kanssa. Nyt sitten mietin kuinka tätä soppaa keitetään.


      • 4wdtjeast
        15+19 kirjoitti:

        En tiedä. Rakastan miestäni äärettömästi enkä halua luopua hänestä. Sen verran kuitenkin kilahdin että aloitin suhteen miehen parhaan kaverin kanssa. Nyt sitten mietin kuinka tätä soppaa keitetään.

        Rakastan äärettömästi enkä tahdo luopua, mutta panen sen parasta kamua :D Jes! Tää oli ehkä paras ikinä :D Siellä on kyllä vakka kantensa löytänyt.


      • 15+19
        4wdtjeast kirjoitti:

        Rakastan äärettömästi enkä tahdo luopua, mutta panen sen parasta kamua :D Jes! Tää oli ehkä paras ikinä :D Siellä on kyllä vakka kantensa löytänyt.

        No en taida rakastaakkaan. Mies jäi kiinni taas pettämisestä.ei tässä ole mitään järkeä.


      • Itse petetty?
        15+19 kirjoitti:

        No en taida rakastaakkaan. Mies jäi kiinni taas pettämisestä.ei tässä ole mitään järkeä.

        Miten mies jäi kiinni?


    • 15 + 19:lle

      Uskomatonta, jos puhut totta.

      • 15+19

        No totta on. Minua ei yhtään huvittaisi sivusuhde, mutta... En vaan haluaisi menettää miestäni. Nostan kissan pöydälle parin viikon päästä. Se saa valita sen akan ja mun välillä. Kumpaakin ei voi saada.


      • Aikamoista
        15+19 kirjoitti:

        No totta on. Minua ei yhtään huvittaisi sivusuhde, mutta... En vaan haluaisi menettää miestäni. Nostan kissan pöydälle parin viikon päästä. Se saa valita sen akan ja mun välillä. Kumpaakin ei voi saada.

        Kokemuksen syvällä äänellä sanoisin, että et oikeasti välitä miehestä, koska pystyit helposti aloittamaan suhteen toisen kanssa kostaaksesi. Jos välittäisit miehestäsi, haluaisit korjata asiat, etkä tuhota suhdettanne lisää. Ehkä sinun pitäisi laittaakin mies kiertoon?


      • 15+19
        Aikamoista kirjoitti:

        Kokemuksen syvällä äänellä sanoisin, että et oikeasti välitä miehestä, koska pystyit helposti aloittamaan suhteen toisen kanssa kostaaksesi. Jos välittäisit miehestäsi, haluaisit korjata asiat, etkä tuhota suhdettanne lisää. Ehkä sinun pitäisi laittaakin mies kiertoon?

        En minä sitten jaksanut odottaa vaan otin asian puheeksi. Miehen viesti oli, että saattaa ollakin rakastunut mutta me ollaan naimisissa ja sen pitää riittää minulle. Eli minä olen vakipano, laskujen maksaja ja vaan joku jonka kanssa asutaan.


      • Aikamoista
        15+19 kirjoitti:

        En minä sitten jaksanut odottaa vaan otin asian puheeksi. Miehen viesti oli, että saattaa ollakin rakastunut mutta me ollaan naimisissa ja sen pitää riittää minulle. Eli minä olen vakipano, laskujen maksaja ja vaan joku jonka kanssa asutaan.

        Miehesi ei ole sinua ansainnut ja luulen, näin kirjoitusten perusteella, että olet valmis eroon. Aika törkeätä mieheltäsi vihjata/sanoa, että on rakastunut toiseen ja odottaa sinun pysyvän hänen rinnalla.


      • 15+19
        Aikamoista kirjoitti:

        Miehesi ei ole sinua ansainnut ja luulen, näin kirjoitusten perusteella, että olet valmis eroon. Aika törkeätä mieheltäsi vihjata/sanoa, että on rakastunut toiseen ja odottaa sinun pysyvän hänen rinnalla.

        Pakko tässä on mies laittaa selkä seinää vasten. Minua itseäni kuvottaa miehen kaveriin sekaantuminen. Tämä juttu on joka tasolla yököttävä. Minulla ei selkeästi ole mitään arvoa.


      • tsorry
        15+19 kirjoitti:

        Pakko tässä on mies laittaa selkä seinää vasten. Minua itseäni kuvottaa miehen kaveriin sekaantuminen. Tämä juttu on joka tasolla yököttävä. Minulla ei selkeästi ole mitään arvoa.

        niin sinä laitat miestäsi "selkä seinää vasten" (= niin kuin et olisi jo sitä tehnyt). sinä kehenkään ole sotkeutunut


    • Elä ja nauti

      Ei me kukaan täällä ketään omisteta.

      • mee pois!

        Sä et näköjään ymmärrä mistään mitää!


    • Valehtelijoita ovat

      Syyllistäminen ihan kaikesta. Olin väärän näköinen, minulla oli liian lyhyet hiukset, söin sääntöjen vastaisesti, en osannut tehdä mitään, en tukenut häntä hänen töissään... Lista oli loputon. Ex miehellä oli loputtomasti viikonloppuisin menoja, johon en lasten kanssa mukaan päässyt. Saattoi sanoa menevänsä sukulaisiin, mutta löytämääni hotellikuittiin ei sitten osannut selitellä mitään. Yöllisiä poistumisia kotoa (luuli, että nukun), että voi soitella salarakkaalleen. Kauhea ravaaminen kuntosalilla, vaikka oli 20 vuotta oli ollut niitä vastaan. Vaatetus meni alushousuja myöten uusiksi. Samoin hiukset. Otti etäisyyttä sukulaisiini, vaikka oli isäni kanssa paljon tekemisissä. Seksiin ei kyennyt. Lurpahti aina kesken. Lopulta lähti mandariinit kainalossa henkseleitään paukutellen haluten omien sanojensa mukaan uuden alun, uuden elämän... Ja suoraan salarakkaansa syliin. Juu, ei myönnä vieläkään toista naista :)

      • Näin meillä...

        Meillä niin päin, että nainen petti. Jäädessään kiinni syyllisti minut välittömästi. Tämä on siitä johtuvaa kun olit minulle syksyllä niin silmittömän ilkeä. Meillä oli tosiaan syksyllä sanaharkka, jossa loukkasin vaimoani verisesti, mutta en uskonut sen johtavan sivusuhteeseen. Muut merkit joita näin jälkikäteen arvioituna kävi ilmi: Kännykkään tuli viestejä poikkeuksellisen myöhään, aina joku kaveri viestitti jotain. Työpäivät venähtivät 12 tuntisiksi kerran kaksi viikossa, eli ilta myöhään kömpi kotiin, esimiehenä töitä oli niin paljon ja esimies lähtetti 40 sähköpostia välillä päivässä joita piti parikertaa viikossa purkaa,. Mukaan tuli huomattava painonpudotus, joka tosin oli alkanut jo alkusyksystä. Oliko salarakas jo silloin kuvioissa ? Jumpat ja kuntosalit pari kertaa viikossa. Ennen oli aina sortunut, mutta nyt laihdutus todella onnistui ja motivaatio on mahtava. Jatkuvaa painon ja ruuan tarkkailua. Ruokavalio muuttui koko perheen kohdalla. Kännykästä tuli kuin valtiosalaisuuus, aina vieressä ja puhelimeen tuli lukitus jonka pin- koodia en saanut enää tietää. Ennen meillä oli samat pin-koodit. Vaki jumppien jotka olivat kaukana kotoonta lisäksi tuli yllättäviä iltamenoja ja vanhoja kavereita joita ei ollut aikoihin tavannut ilmestyi kuin tyhjästä ja joita piti tavata. Tietysti myös 24 t. risteilyä, jonne ei huvittanut mennä, mutta kun oli tulla luvattua joten pakko mennä. Moniin menoihin perusteluit olivat todella ontuvia ja epäloogisia. Valehtelu paistoi läpi koko olemuksesta. Kun kävi käry, tämä mies oli vain ystävä, ei mikään suuri rakkaus ja minun kehotettiin etsivän itselleni arvoiseni kumppanin. Niin ja musiikki, Iskelmä radio soi illasta aamuun " tykkkään susta niin että halkeen jne "


    • Valehtelijoita ovat

      Meillä vaihtui iskelmäradio teinipoppiin. Tosin se ex miehen salarakaskin oli 15 vuotta nuorempi, reilu parikymppinen :) Ja puhetta väritti kivasti nuorten käyttämät sanonnat... Hassua, kun keski-ikäinen mies taantuu jonnekin parikymppisen tasolle. Sitä ei voi nauramatta katsella.

    • Kesäloma

      Kesäloman ottaminen eri aikaan.. Salarakkaanhan kanssa se on hyvä olla lomalla samaan aikaan, toisin kuin oman kumppanin.

      • istu, maahan, vierellä..

        Olette kaikki ihan sairaalloisia kyttääjiä! Hankkikaa kunnolliset ulkotarhat, sähköaitoineen ja vahvat kaulapannat, sekä talutuskettingit puolisoillenne. Muuten pitäkää ne lukkojen takana.


      • eikös vaan
        istu, maahan, vierellä.. kirjoitti:

        Olette kaikki ihan sairaalloisia kyttääjiä! Hankkikaa kunnolliset ulkotarhat, sähköaitoineen ja vahvat kaulapannat, sekä talutuskettingit puolisoillenne. Muuten pitäkää ne lukkojen takana.

        ..ja näin sanoo salasuhteessa elävä kakkonen pettämispalstalla.


    • Timmi Aisuri?

      listan jatkoa:
      - vaimo ei anna enään B-rappua eikä munnaria, säästää niitä rakastajalleen
      - vaimo ei välitä kotipukeutumisestaan, ennen stay-upit ja korkokengät oli vakiovarusteet kotitouhuissa nyt ne laitetaan vain päälle työmatkalle ja "tyttöjen juhliin" risteilyille jne
      - vaimo tarkkana kondomin käytöstä, pesään ei saa päästä vahingossa tippaakaan
      - vaimo puhuu hiprakassa jatkuvasti ihanista miesystävistään (jotka vain on hyviä työkavereita)
      - vaimo ei koskaan halua rakastella tultuaan töistä tai työmatkalla, välissä pitää olla parin päivän varoaika
      - vaimon mielestä minun pitäisi kuntoilla ja ajatella vähemmän petihommia (BMI 25)

    • kihloissa_40

      Jaa-a. Voi olla noinkin. Mä nostan aina kaikki rahat tililtä kuun alussa. Syy on vain nuukuus ja taloudenhallinta. Korttimaksaminen on petollista. Kannattaisko kysyä siltä puolisolta, jos epäilee. Kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää. Minun mieheni epäili minua uskottomuudesta, vaikkei minua edes kiinnosta seksi enää. Joskus kiinnosti, ei enää. Syy ei ole miehessäni, rakastan häntä syvästi edelleen. Syy on minun sairauteni. Muunmuassa kilpirauhasen vajaatoiminta, josta en halua edes miehen kanssa puhua.
      En pidä siitä, että joku on vieressä, kun olen tietokoneella enkä siitä, että puhelimeeni kosketaan. Jokaisella on oikeus yksityisyyteen. En ehdi nähdä kaikkia ystäviäni fyysisesti, joten kirjoitan heille henkilökohtaisuuksia elämästäni netin kautta. Ikävä juttu, jos sellainen koetaan pettämiseksi. En vain halua jakaa kaikkea mieheni kanssa. Ei hän edes ymmärtäisi. Käyn aina yksin lenkillä ja saatan olla pois kauemminkin kuin sanoin. Joskus soitan samalla jollekin, että saan rauhassa ääneen keskustella. Olen hyvin kriittinen syömisteni suhteen ja tarkkailen painoani. Soitan miehelleni monta kertaa päivässä tai laitan viestin. Voisin kuulemma lopettaa sellaisen läheisriippuvuus-kyttäämisen. En epäile miestä mistään enkä ole mustasukkainen. Hän saa tulla ja mennä niinkuin haluaa, en sido enkä estä. Mutta haluan vain tietää missä hän kulloinkin on, jos tulee joku hätä.
      Mutta miksen minä sitten saa olla sellainen kuin olen ja tehdä niinkuin teen ilman, että heti ajatellaan, että nyt on varmaan jotain sutinaa.
      Eri asia on, jos on selvät merkit pettämiseen.
      Ja kyllä: minä innostun helposti kaikista rakkauslauluista, kuten Juha Tapion kappaleista ja saatan kuunnella yhtä kappaletta useamman kerran peräkkäin.

      • sf<sgvszbghdbh

        Siis kummallista miten jotkut valehtelee jopa itselleen ja hakuavat syöttää sen toisille. Mieti millainen olet.


    • taya.

      ystävättären mies pettää ympäri kaupunkia naistensa kanssa, mutta ystävä ei halua sitä myöntää. Aina vaan jauhaa kuinka ihanan ruusuista heillä on. Voiko joku tosiaan olla noin tyhmä ja sokea? Kai se on valinta. Tekisi mieli ravistella ihmistä.

    • Tayalle

      Ikävä kyllä voi... Ota nyt hyvä ihminen asiaksi ja kerro totuus ystävällesi. Sen teet jos hän on ystäväsi.

    • alitajunnan ajatuksi

      Olette olleet pitkässä terveessa suhteessa, miutta huomaat pohtivasi useamminkin voisiko puolisosi pettää sinua. Saatat torjua ajatuksen mahdottomana. Hälytyskellosi ovat kuitenkin soineet - valitettavasti.

    • petetty 30v jälkeen

      Tuttu lista valitettavasti. Luotin täysin kumppaniini. Löysin siivotessa kuitteja, jotka todistivat kumppanini olleen aivan toisaalla kuin työreissussa. Paljastui salasuhde ja muuta petosta. Ero tuli vireille. Luottamukseni ihmisiin on romutettu pitkäksi aikaa tai jopa lopullisesti.

      • joku päivä

        et ehkä jaksa usko vielä, mutta joku päivä - luottamus toiseen ihmiseen romutettu pitkäksi aikaa, mutta joku päivä taas huomaat luottavasi, eteesi tulee ihminen jonka olemuksesta huokuu se luotettavuus, näin minulle kävi, nyt vain toivon että entiset möröt pysyvät poissa ja hän ymmärtää että minua on kerran satutettu ja pitää lupauksensa, ensin puhuu jos en tunnu oikealta sitten vasta lähtee muille maille..


    • Tuli vain mieleen

      Kadottaa vaatteitaan, jotka yks'kaks' sitten ovat löytyneet - epämääräinen joo löytyivät. Unohtaa kännykän kesämökille tahallaan. jota tekosyynä noutamaan heti kotiin saavuttua. Hävittää lompakon työpäivän aikana usempaan kertaan.

      Tässä tapauksessa his oli hutilus. Kakkosen kanssa vehdatessaan vielä suurempi hutilus.

      Tämä on hyvä ja kattava lista, josta esitetään kaikki käytännöntilanteista aiheutuvat merkit. Nämä tekevät pettämisen niin jännittäväksi itse vieraan panemisen lisäksi.

    • Brapussaonpuolensa

      Varma merkki on se että muijja haluaa B-rappuun, "varaa" A-rapun tavallaan rakkaalleen. Toinen merkki on se, että muijja hoitaa munnarilla touhut.

    • sieniämetsänihmeet

      Jälleen on syksy. Tässä kertomus miten mies käyttäytyy sienimetsässä.

      Muistan miten yhteisillä sieniretkillämme mies paineli vaudikkaasti toiseen suuntaan ja katosi metsään. Minä siitä ihmeissäni ja hämmästellen mihin mies kadonnut. Näin hän sai järjestettyä itselleen puhelu ja viestintäaikaa. Kaiken huippu, että vei meidän poimimia sieniä tälle horolleen. Varmaan maistuivat hyvälle nämä minun poimimat.

    • 1019

      Haha, kaikki merkit niin tuttuja :) Karvat ajeltu, muuttui äkäiseksi, vihjaili siitä että meillä menee huonosti kun en ole hänestä tarpeeksi kiinnostunut(!?), hankki lisää harrastuksia ettei tarvitse olla kotona, puhui ensin enemmän uudesta tuttavuudesta (miten kyseinen nainen on hirmu hyvä tyyppi "kaverina"), sitten ei enää puhunut mitään ja vältteli hänestä puhumista, viipyi töissä pidempään mitä ei aiemmin koskaan tehnyt, keksi uusia seksiasentoja ja tapoja jne...

      Viimeinen niitti oli kun löysin puhelimesta lähetetyistä viesteistä "varo eukkoa, kiistä kaikki" kun olin alkanut epäillä ja kysellä asioista. Tämänkin kiisti ja sanoi että oli laittanut viestin naiselle "varmuuden vuoksi" koska minä olen kuulemma turhaan vainoharhainen ja saatan keksiä mitä vain :D

      Hauskaa näin jälkikäteen ajateltuna, mutta kaksi vuotta sitten ei paljon naurattanut. Onneksi älysin erota hänestä. Jälkikäteen sain tietää, että näitä toisia naisia oli ollut useampia. Siitä saapikin joku heistä kivan uskollisen miehen itselleen.

    • Epäilevänainen

      Jotenkin tuntuu, että saamme huomiota vain silloin (jotka epäilemme puolisoa) kun olemme ns. välinpitämättömiä. Silloin kyllä halataan ja suukotellaan...

    • Epäilevänainen

      Yksi asia myös-meidän olemattomassa seksi-elämässämme- on vaivannut: Kun hän laukeaa, spermaa tulee ihan muutama tippa vain, ollut kyllä melkein aina (ei paljoa) mutta ihmettelen kyllä…Sanoo " ei mulla tule ikinä kuin näin vähän" joka tuntuu oudolta. Jos olen väärässä niin korjatkaa, hän on 50 vuotias, ihan ok vartaloinen mies. Erektiossa ei tunnu olevan suurempia ongelmia (seisoo jos hyväilen) mutta siihen se jääkin: Jollain arkisella jutulla kuittaa ettei tarvitse seksiä harrastaa.

    • Epäilevänainen

      Ja yksi juttu, ehkä en tiedä kaikkea miehen libidosta, mutta olen huomannut, silloin kun antaa hyväillä, että hänen kivekset ovat ns. tyhjähköt..voiko kivekset niin sanotusti "tyhjentyä" itsestään?

      • menneitäasipita

        Ei mielestäni. Samoin epäilin ja näin oli, mutta minäkin olen nainen.


    • ilmassajotainoutoa

      Menet puolison työpaikkajuhliin. Miehet eivät tervehdi jo katsovat ohitsesi. Naiset eivät tule luoksesi vaan pysyvät omissa ryhmissä kauempana. Olet yksin puolisosi jutellessa muiden kanssa välittämättä olemassa olostasi. Työpaikkahuora ei ollut paikalla mutta kaikki he tiesivät. Häpesivätkö vai vain tilanne heitä kiihotti?

    • ämmäkirjoitteli

      Näin meillä; puhelin väärin päin pöydällä ja äänettömällä tietenkin, paras partavesi käytössä kun ei ole minun kihlattunsa kanssa. Valkaiseva hammastahna, purkan jauhaminen, hiusten laittaminen kun ei ole minun kanssa, hyväntuulisuus ja äkkiä päinvastainen puolison eli minun haukkuminen läskiksi, minun sukulaisten haukkuminen, riidan keksiminen asiasta kuin asiasta, julkinen nolaaminen, oman tilan vaatiminen, olen kuulemma roikkuja ja stalkkaaja vaikka ei kiinnosta mitä hän touhuaa juuri tuon haukkumisen vuoksi. On nyt joka viikko satunnaistyöpaikassaan yövuorossa kun aiemmin ollut ehkä 1-2 x 1-2: saa kuukaudessa. Puhelimeen ei saada yhteyttä kun menee töihin. Haisee pillulle ja toisinaan kumille kun ollaan lähekkäin vaikka itse ei olisi sitä hänen kanssaan tehnyt muutamaan päivään. Eipä tarvitse enää miettiä sen enempää, mut yllätys lienee suuri kun jättäjä olenkin minä uuden miehen vuoksi...sen johon rakastuin jo yli 10 vuotta sitten...

    • Olenpettänyt

      Inhottaa myöntää, mutta petin( ex.) seurustelukumppaniani vuosia mutta lopetin koska omatunto ei enää kestänyt kantaa sitä taakkaa. Huomasin omistavani ihanan miehen ja kuinka typerä olin, vain siksi, että seksi elämämme ei toiminut, hän lakkasi huolehtimasta itsestään; ei pessyt hampaita jne. Kyllä monta kertaa tuli hänelle sanottua mutta hän ei noteerannut sitä millään lailla. Sitten sattumalta tapasin miehen johon ihastuin. Mutta kuten jo sanoin, se on ohi, en vain pystynyt enää katsoa miestäni hädintuskin silmiin. Hän on ex koska hän kuoli vaikeaan sairauteen. Olen iloinen, että sain viettää loppu vuodet hänen kanssaan ja auttaa kun lähtö oli lähellä.
      En ikinä halua enää sitä tuskaa, jonka koin kun tiesin tekeväni väärin- (ennen hänen äkillistä sairastumistaan).
      Kun toinen halaa ja sanoo "rakastan Sinua" silittäen kasvojasi…toivon, että kaikki pettäjät kokevat sen tuskan ja älyävät mikä on kuitenkin maailmassa tärkeintä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3387
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      92
      3120
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2328
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1549
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe